KEM 9: Kecemerlangan Milik Bersama Di Sekolah Berasrama Penuh dan MRSM

Modul Kem ini menempatkan para peserta di berasrama penuh terkemuka di seluruh Malaysia. Ini bertujuan memberi peluang untuk berkongsi pengalaman dan mewujudkan daya saing yang tinggi.

Introduction

Kem Kecemerlangan Milik Bersama di MRSM dan Sekolah Berasrama Penuh adalah untuk memberi pengalaman secara langsung kepada para peserta untuk mengikuti sebuah program yang akan merealisasikan “Kecemerlangan Adalah Milik Bersama”. Program melibatkan beberapa Sekolah Berasrama Penuh seperti MRSM, Sekolah Intergrasi dan Sekolah Sains.

Pengalaman mengikuti pembelajaran di sekolah berasrama penuh menyediakan peluang yang besar kepada pelajar untuk mempelajari kemahiran hidup di samping menyediakan akses kepada pendidikan berkualiti tinggi. Ia juga membekalkan pengalaman dan pengajaran yang berguna yang boleh dipraktikkan dalam kehidupan para pelajar.

Gallery

Camp Based Programme

Multiple selected activities for student

Let's get started

Discover your true potential by joining us
Contact us

Objective

  • Memberi pengalaman secara langsung untuk belajar bersama dengan rakan sebaya di MRSM dan Sekolah Berasrama Penuh yang lain.
  • Mewujudkan persaingan rakan sebaya untuk sama – sama cemerlang di dalam SPM
  • Mewujudkan networking di kalangan rakan sebaya melalui Rakan Akademik Cemerlang
  • Memberi peluang dan pengalaman belajar di sekolah terpilih di seluruh tanah air bagi meningkatkan kecemerlangan akademik

Aspirasi Menara Gading

– Akademi Menara Gading – 

logo-amg-white

© 2023 All rights reserved.